Examen!

Jahapp nu är jag faktiskt klar med min utbildning! 21/1 tog jag examen! Det känns grymt skönt och bra. Det blev dock en lite stressig dag ;) Började med att åka ut till Hertsön där Polka skulle vara hos Johanna till söndag. Sen vidare till ceremoni på LTU, där det var diplom- och nålutdelning. Jag hade med mig mamma, pappa och Henke. När allt det var klart brummade vi ut till Gammelstan där jag och Henke var bjudna på dop. Per och Annelie döpte sin fina lilla tjej, Ellie. Det var ett fint dop :) Under tiden åkte mamma och pappa och drack kaffe på nått fik. När dopet var klart drog vi vidare för "examenslunch" på Musikomat. Grymt gott var det! Sen hem för kaffe och taktikvila inför kvällen. Jag och Henke skulle iväg på fancy bankett på STUK. Det blev en trevlig kväll. God mat och dryck och trevligt sällskap av Stina, hennes systrar; Sara och Malin och Camilla och hennes sambo Marcus. En väldigt lyckad dag och kväll! Behöver kanske inte säga att dagen efter var något seg ;)
Mamma: Klicka på dom små bilderna för att se dom större :P

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits