Förra veckan

I torsdags åkte jag en sväng till Pite, skulle låna mammas bil till Lule så jag passade på att umgås lite när jag ändå var i kommunen. Torsdagen var jag hemma i Lassbacken och hängde med mamma och pappa. Fick hasselbackspotatis till middag och det är så jääkla gott (okej, åt inte bara potatis meen det förstod ni nog :P) Det måste jag göra oftare. Eller vadå "oftare"? Jag har inte gjort det på jag vet inte huur länge..! Sen på fredagen brummade jag in till Djupviken och hälsade på systeryster & co. Jag, Jennie och Hampus gick en svängom på stan. Hampus är ett busbarn utan dess like. Har man inte koll så sticker han på tre röda, så tråkigt tycker han att det är på stan att han livar upp det med lika kurragömma och rymningar :P Jag gjorde ett försök med att avleda honom med solbrillor på Lindex, det slutade med att Jennie fick köpa nya shades åt honom haha :D

 
Hampus med sina nya brills (mamma: klicka på bilden för att se den större :P)

Vid ett-snåret åt jag lunch med Linnea, hann uppdatera oss lite snabbt om vad som händer i varandras liv. Vi träffas alldeles för sällan..! Sen åkte jag till Ojbojn till Camilla för att hämta papper för att kunna säga upp lägenheten. Fick träffa hennes monster till hund! Haha nejdå sjukt söt liten rackare med en släng av hyperaktivitet men det är så det ska vara med de små liven :) Hon hann iaf äta på mitt hår, min kofta, knapparna på koftan och på mig och sin egen matte! Lilla Inez, söt som socker vild som.. jaa en valp antar jag :)

 
Den söta versionen och den vilda versionen

Efter Öjeby-svängen hann jag även träffa Elias också. Stora killen som snart blir 8.. Vägrar säga att tiden går fort men den gör väl det.. Snart är han för sjutton vuxen :P

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits