Dag 3 Mina föräldrar

Ja vad ska man säga om dom? Det är de bästa föräldrarna som finns i hela vida världen! Men det tycker nog dom flesta om sina päron :)
Mina föräldrar har varit gifta i 30 år i år, rätt omoderna som pappa brukar säga ;) Jag har inte tänkt skriva någon livshistoria om dem på internet, känns inte riktigt okej faktiskt.. Inte för att jag har tusen läsare eller så men ändå.. :P Jag tycker att jag har en jävligt bra relation till dem båda. Pratar med någon av dom varje dag, rings vi inte så hörs vi på msn. Mest bara för att höra att allt är bra, och jag uppskattar det sjukt mycket. Dom finns alltid för mig och jag räknar dom absolut som mina bästa vänner. Jag berättar -nästan- allt för mamma, och jag litar på att hon "skvallrar" för pappa (iaf sånt som pappor tål att höra om deras döttrar). ♥


Back in the days :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits