Dag 2 Min första kärlek

Hrm, gick som bra med hajn listan.. I den här takten tar det väl 30 månader istället för 30 dagar.. Jaja det får bli som det blir.
Min allra första kärlek var en snubbe på lekis. Minns bara att jag bestämde mig för att vara kär i honom, inget mer med det liksom. Han bodde i ett jättestort fint gult hus, hade en snäll mamma och en jättesöt hund. Det var väl det som räckte antar jag. Han bröt benet under nått vinterlov och fick hasa omkring på en kudde när det var lekstund haha! Alla på lekis skulle rita krya på dig-teckningar åt honom när han var hemma pga brutet ben. Jag ritade hans stora gula hus, men blev väl lat och istället för att färglägga huset tog jag ett gult papper och ritade huset på det och deras svarta hund. Fort var det gjort och så var det med det :)

Det här kanske inte räknas som "Min första kärlek" som det är tänkt. Men jag orkar inte vara så pretto och skriva om någon olycklig kärlek på högstadiet eller skriva "Åh Henke är min första kärlek för jag har aaaaldrig kännt så här förut. Det andra kan knappast rääääknas som tjäääleeek". Nämen no shit sherlock att jag aldrig kännt så för någon annan. Det är mitt längsta förhållande och han är den enda jag bott med plus att man är väl "vuxen" och känslorna beter sig på ett annat sätt. Det bör ju kännas annorlunda än något förhållande man har i 4 månader på högstadiet. Sen gillar jag inte att räkna bort alla andra gånger jag varit kär, jag var ju kär DÅ. På det sättet man var kär i den åldern man var i. Sen att Henke är min störstaste (yees thats a word!) kärlek är en helt annan sak, men det var inte så rubriken var :P


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits