Ljuset i tunneln





Nu mina vänner är det nära, så nära! Just nu ser det förhoppningsvis ännu bättre ut i lägenheten. Badrummet är helt klart. När bilderna togs var inget uppborrat på väggarna som ni ser ;) Sen var det inte städat så golvet i köket är en aning dammigt.. Hallen var belamrat med kartonger osv osv. Men igår var städarna dit och började byggstäda, eventuellt skulle dom behöva måndag också. Så på måndag ska jag och Henke dit för att kolla städningen sen ska Kalles ringas så de kan skjutsa dit Henkes saker som varit magasinerat sen april. På fredag börjar vi flytta mina grejer! Så om en vecka är vi förhoppningsvis på Skurholmen och svär över kartonger, hur mycket saker jag äger, flyttar omkring möbler och bara är supernöjda över att vara hemma igen!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits