Det går framåt!

Just nu längtar vi oss blå efter att få flytta till Skurholmen. Och det verkar ju gå framåt helt klart. Just nu väntar vi på att badrummet ska bli klart. Underarbetet håller tydligen på att torka och någon gång nästa vecka ska vårtumsmatta och tapet upp i badrummet, sen ska vi ringa rörkrökaren så att han kan fara dit och göra det sista! Sist vi var där var det tapeter i vardagsrummet och köket och golvet var lagt i vardagsrummet. Sen vet vi att golvet är lagt i köket och hallen. Men hallen har inga tapeter av någon anledning, om dom nu väntar tills badrummet är klart för att inte riskera att tapeterna blir förstörda eller nått, i do not know. Så vi börjar se ljuset i tunneln! Och vi är supernöjda med det vi sett! Båda två blev väl lite hrm.. vet inte vad jag ska säga men "oj.." var första kommentaren när vi såg tapeten i köket. Men nu har vi sett den några gånger och jag äälskar den! Henke gillar den också, men han äälskar vardagsrumstapeten (bäst för han det, han som valt den ;)). Vi löste tapetfrågan väldigt enkelt och faktiskt utan både tjafs och bråk. Hallen valde vi tillsammans, vardagsrummet blev det Henke som valde och jag valde den i köket. Men självklart gillade vi båda två den andres val, hade aldrig stått ut med ful tapet någonstans :P Golven var easy, med hjälp av min mama och papa hittade vi två fina golv! Vardagsrumsgolvet finns på bild här nere, har inga bilder på köks- och hallgolvet eftersom vi inte sett det på plats ännu men det blir samma golv i hall och kök.






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits