Loppis ♥

I lördags var det fyndmarknaden ute på Arcus här i Lule. Ujuj vad roligt! Mamma och pappa kom och hämtade mig strax efter nio, när vi kom fram ringlade sig kön ganska långt utanför en av ingångarna.. Mamma går och kikar hur lång kön är vid ingången som är precs bredvid (ingångarna ligger vid varsinn sida om stora grindar), det finns ingen kö. Ingen har ställt sig vid den ingången så vi ställer oss såklart där! Tur att mamma har skills ;)
Vi fyndade en hel del under dom 5 timmarna vi var där! Men jag hade till och med pengar kvar när vi for därifrån, så lite till hade jag nog kunnat handla men.. ;)

 
 
4 mattallrikar, älskar formen på dom. Det syns kanske inte så tydligt men dom är runda samtidigt som dom har hörn.. Sen är mönstret jättefint också såklart :)

 
En ostkupa och 5 glas. Har likadana glas sen innan, det är ultimata saftglas :)

 
Köpte en vas som detta värdelösa kort föreställer och så ett par örhängen. Sen köpte jag även nå pärlor, en present till Henke och en jättehäftig lampa! Men jag måste byta kontakt på lampan innan jag kan tända den och den ser ganska trist ut när den är släckt. Så jag ids inte ta kort på den förens jag fixat det.
Nu ska jag gå ner till Stina och dricka kaffe och surra bort några timmar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits