Polka

Woho vad duktig jag är på att blogga..! Nu händer det i alla fall mycket grejer i livet.. Skolan övergår snart till sommarlov, "bara" en tenta 1 juni innan. Klarade ju tack och lov mattetentan, vilket förvånade mig as hell! Men det kändes skönt. Så nu hoppas jag att även den här tentan går vägen.. Är en typ av litteratur-tenta, vi har läst allt från barnböcker till klassiker till ungdomslitteratur och även sett Twilight. Kursen har varit jätteintressant men vi har haft massor att läsa, inte bara skönlitteratur :P

MEN den största händelsen är ju att vi har en liten krake boende hos oss! En liten Polka! En finfin finsk lapphund som ska se om vi duger att bo hos. Hon är bara 10 månader och är nog inne i spökåldern för det läskigaste som finns är typ plastpåsar som blåser i vinden, men samtidigt är just dom grymt spännande. Fåglar är grymt roliga och balkongen är ett bra ställe att hålla koll på Porsön från samtidigt som man svalkar sig. Hon är väldans fin!

  


Kommentarer:
Postat av: Camilla

Attans så söt hon är :) Stannar hon hos hos er så tycker jag att vi ska annordna en play-date åt vovvarna, om inte annat så kanske hos smittar inez med lite av sin söthet :P

2011-05-28 @ 13:10:31
Postat av: matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se

fina bilder!



LYXIGT BLINGADE MOBILSKAL FRÅN WWW.PHONEFASHION.SE



MATCHANDE RING FRÅN WWW.BAMBEE.SE PÅ KÖPET!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits