Finaste.. ♥

När jag bodde med Henke på Skurholmen hade vi ju en inneboende, den finaste fyrfotingen My bodde med oss ungefär ett halvår. Jag har alltid tänkt att jag är en kattmänniska, har aldrig haft nått emot hundar och jag har träffat massor med hundar som jag tyckt väldigt mycket om. Nu är jag nog både och. Att välja mellan att vara hund- eller kattmänniska för mig är nästan som att vara tvungen att välja mellan ett par snygga pumps och läckra sneakers. Helt omöjligt alltså. Nu var det inte det jag hade tänkt skriva.. Mysan var det ju..

Det är nästan 1½ år sedan jag träffade My sist och flera gånger har både jag och Henke sagt "Åh saknar My". Att ha henne hos oss var så himla bra! Massa promenader, massa mys, hon fick alltid sova i sängen när Henke jobbade natt (men sschh det var i smyg, henke var inte så pepp på att hon låg på hans sida, men hon hoppade ju alltid ner för att möta honom i hallen när han kom hem så han kunde inte muttra över nått han inte såg ;)).
Nu är det så här att förra veckan fick hennes riktiga matte ta det svåra beslutet att låta henne somna in, cancer i magen på en nästan 11årig tjej är ingen bra kombo.. Men oj vad jag grät när jag fick höra det.. Cried my heart out när jag skulle få fram orden till Henke över telefon när jag ringde han på jobbet.. Ingen mer My.. Usch får ont i hjärtat av att bara skriva det..
Men hon har lämnat ett stort tassavtryck i mitt hjärta! ♥

   
Finaste fyrfotade tjejen

Kommentarer:
Postat av: Linda

Nemen nej.. har lilla Mysan f[tt somna in.. vad tr[kigt!! t'nk vad ett djur kan betyda f;r en. Kraam!

2011-01-20 @ 21:33:15
Postat av: Linda

men min dator verkar inte vilja skriva vissa bokst'ver, du kan ju lista ut vilka!

2011-01-20 @ 21:34:19
Postat av: ida

Linda: Joo det var sjukt tråkigt och så otroligt sorgligt.. Djur stjäl verkligen en bit av ens hjärta.. Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits