Stackars er..

Jaa stackars er och lyckost mig! Lyckost mig som har den finaste snubben i hela vida världen (vilket automatiskt gör att det är stackars ni alla andra som inte har honom)! Jag har fått en sån himla himla fin present av Henke idag. ♥ Bara för att jag inte hade råd att köpa den själv! Jag hade faktiskt accepterat att jag inte kunde ta mig råd att köpa den. Ni som känner mig vet att jag har lite svårt för sånt när jag faktiskt har pengar, vrider och vänder på olika argument som talar för att jag faktiskt visst har råd att lägga så och så mycket pengar på en viss sak och vips står man utan pengar lite väl tidigt i månaden. Men nu var det i alla fall så att jag kommit fram till att jag -inte- skulle göra det misstaget. Och så kommer Henke och ger den till mig i present! Jag är nog lite bortskämd jag, ibland!

Det är den här superhäftiga bänken jag har fått av finaste fina Henke! Han gillar den inte ens själv "90% skitful och 10% lite cool" tyckte han om den när jag visade den. Men han har lovat att den ska få flytta med den dagen vi flyttar ihop igen ;) Stackars er och lyckost mig... ♥

Bild från
www.ahlens.se 
(min bänk har lite annorlunda färg och mönster på själva sittdelen, men är minst lika fin) 

Kommentarer:
Postat av: Linda

Fina, Fina Henke! Han är bra han och ännu finare är bänken :P

2011-02-03 @ 19:42:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits