Önskelista 2011

Nu är det snart jul.. Julklappar är typ det svåraste med julen, både att hitta på vad man ska köpa men även vad man ska önska sig! Här kommer iaf min önskelista ;)

*Bil
Kombi, ac, bensinsnål, startar i alla väder ;)
*Konto fullt med pengar
okej en mindre summa går också bra ;)
*Sängkläder
Snygga och sköna, inte för girlygirl
*Muminmuggar
Dom här har jag
*Vin-glas från Ittala
Vitvinsglasen
*Reflexväst
Kardborre eller dragkedja fram. Stor storlek så jag kan ha den utanpå vinterjackan.
*Underställ
Långkalsonger och tröja, viktigast att det är -varmt-.
*Fotoskrivare
*Presentkort på klädaffärer och inredningsaffärer
H&M, Gina Tricot, Åhlens, Village, Lagerhaus..
*"Kontaktskontraktet" av Eva Bodfäldt
2:a upplagan, utgiven 2008 eller senare, inte den äldre. Finns tex på Adlibris eller Bokus.
*Lydnadsträning i teori och praktik: från grundfärdigheter till tävling av Cecilie Köste och Morten Egvedt
Finns tex på Adlibris och Bokus
*Garn
*Behöver säkert en hel del annat också, men det var det jag kom på.. Hjortar går ju alltid hem hos mig :)


Polkas önskelista!
*Tuggben, utan knutar
*Klövjeväska
Eller ett bidrag till en ;)
*Frolic, oxkött
det är en dalmatin på förpackningen
*Leksaker
Typ boll på snöre, kampleksaker
*Orbiloc safety light
Lampa att sätta på halsbandet, färg spelar ingen roll. Finns på djuraffärer.
*Lysande reflexhalsband
ca 42cm runt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits