Justja

Längesen jag visade lite fynd jag gjort! Allt utom sockerströaren köpte jag på loppisen i Badhusparken för några veckor sen. Sockerströaren köpte jag på Kronan här i Lule. Galgarna kommer bli snygga i våran hall där dom ska hänga på vår blanksvarta hatthylla (som vi varken hittat eller köpt ännu :P). 20kr styck betalade jag, alltså 80 spänn för snygga och helt oanvända gamla galgar i perfekt skick! Burken är en gammal apoteksburk, den kommer husera i vårt badrum med viktiga(?) grejer i. Faten är supersmå, vet faktiskt inte vad jag ska ha dom till men dom är superfina :) Sockerströaren är både fin och funktionell, jag köpte den för 10kr tror jag det var. Mamma blev avis, alltså ett fynd ;)

   

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits