Plugg och Pite

Nu tror jag att jag har varit in på varenda hemsida som internet har att erbjuda, allt för att inte komma igång med pluggandet. Känner mig så sjukt oinspirerad, att plugga. Däremot vill jag göra allt annat. Har hittat tusen olika grejer jag vill sätta igång att virka, tusen grejer jag vill köpa och så vidare. Men nej, virknålen får vila, jag har förbjudit mig själv att börja förens lördag 23.59 (deadline för inlämningarna). Att förbjuda mig själv att handla är inga problem, det är bara att kolla kontot, det är mycket månad kvar och kortet har redan gått varmt inne i stan med diverse inhandlingar. Det enda jag riktigt behöver är en almanacka och det får nog vänta. Imorgon ska jag på fyndmarknaden med mamma och pappa så där ska jag nog göra några fynd. Känns mer rimligt än shoppa loss på diverse webbutiker.

Förra helgen var jag till Pite. Jag hann träffa dom absolut viktigaste Piteborna; mamma, pappa, syster, svåger och pojkarna. Ni andra Pitebor är också viktiga men inte lika ;) Jag fick äran att vara hemma hela fredagen med Hampus och vi hade en riktig mysdag som började med ostfrukost i soffan under täcket med tecknat på tvn. Sen spelade vi memory och ballongspelet (med en baktanke att träna lite ord, stackars pojk som har en moster som pluggar till pedagog). Vi ritade lite också men det var inte så himla roligt. Sen på kvällen var det såklart fredagsmys med hela familjen Lindberg (kommer aldrig vänja mig vid att syrran heter Lindberg nu, undrar fortfarande vem sjutton Jennie Lindberg är på facebook :P). På lördagen var jag chaffis åt Jennie och hann surra bort några timmar med Linda och Hannah, tror vi avverkade några världsproblem innan vi åkte till Bersika till Sofia. På söndagen åkte jag till Norrfjärden till mamma och pappa, käkade lite middag och fick skjuts hem.

Snusningen går sisådär, har inte slutat helt men snusar mindre än förr.. Tog något av ett återfall i Pite, inte bra.. Men nu är jag på rätt spår igen..
Nej nu måste jag ta tag i hejn med pluggandet.. Suck..

 


Ostfrukost i soffan


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits