Hitta på och hitta på

Har fått så lite som möjligt gjort i veckan.. Inte bra inte bra.. Och ingen bra ursäkt har jag heller.. Jaja..
Henke fyller år den sista den här månaden, har klurat och klurat på en bra present. Fick en snilleblixt om att köpa biljetter till Johnossi som spelar här i Lule 4/12. Vi har kollat på biljetter till deras spelning den 3e, men det har varit slutsålt. Så fick jag nys om att det blir två spelningar. Perfekt! Det blir ju en jättebra present tänkte jag, bokar imorgon. Senare ringer Henke
-"Den 4e december ska vi på en grej!"
-"Eeeehm, på vadå??"
(panik)
-"En spelning!!" (supernöjd kille)
-"Veem ska vi se??" (Ännu mer panik, faaaan)
-"Johnossi ska ha två spelningar jag har precis bokat till oss!!!!" (Lycklig)
-"Men va faaaaaaan du förstöööööööör!! Du förstör aaaaaaallt!!"
-"Vaaa???"
Happ det var den överraskningen liksom! Jag ska betala biljetterna så det blir en present men the element of surprise kan man ju säga inte finns längre. Men det måste ju ha varit en grymt bra present egentligen eftersom han själv ville det så pass mycket att han köpte det först ;)

 
Extremt bra bild från när vi var och såg Volbeat på Pontus. Det är iaf deras backdrop om ni inte ser det :P


Kommentarer:
Postat av: Stina

Hahahahahahaha sååå roligt!! :D

Postat av: Anonym

,

2010-12-01 @ 18:33:40
URL: http://infamousworld.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits